środa, 25 maja 2016

Żywiec Zdrój Soczyste Jabłko

TestMeToo - dołącz do nas


     Firma Żywiec Zdrój wypuściła nową linię wody smakowej na rynek, którą miałam możliwość testowania i wypróbowania jej wraz z moja rodziną.





Dostałam 6 szt. po 500 ml o smaku jabłkowym na bazie soku . Mnie osobiście napój gasił pragnienie, nie czuć było w nim cukru jak w większości wód tego typu.
Na pewno wypróbuję inne smaki tej linii.






Butelka jest bardzo poręczna, wszędzie się zmieści. Czy to  do torebki czy do wózka. Wszędzie można ją zabrać, czy to na spacer czy na plac zabaw. Na pewno nie będzie przeszkadzać na spacerze a pociecha i jej mama zgasi pragnienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .