poniedziałek, 30 maja 2016

Żelazko PerfectCare Elite GC9630





Dziś mam do przetestowania żelazko z generatorem pary firmy Philips PerfectCare Elite GC9630.
Jest to pierwsze żelazko z generatorem pary jakie miałam przyjemność użyć w praktyce. Dotychczas walczyłam z prasowaniem tradycyjnym żelazkiem - ciężkim z regulacja temperatury. Więc wiem dobrze ile trzeba się namęczyć prasując dla całej rodziny.
Moje zdziwienie było ogromne, w dłoniach miałam lekkie żelazko PerfectCare Elite GC9630. Prasowanie szło nader łatwo, nie czułam zmęczenia,nawet trudne do wyprasowania koszule męża nie potrafiły przeciwstawić się sile pary tego cudeńka. Jestem pod wielkim wrażeniem tego produktu i myślę, że każda kobieta, która raz spróbuje prasować żelazkiem PerfectCare Elite GC9630 będzie chciała go mieć w swoim domu.
Żelazko jest bardzo proste w obsłudze, tak że każda osoba poradzi sobie z jego obsługą. Dużą zaletą tego żelazka jest to, że nie można przepalić prasowania,co nader często mi się zdarzało. Inną fajną zaletą jest możliwość prasownia w pionie zwłaszcza delikatnych tkanin.
Jak już wspomniałam sama obsługa żelazka jest bardzo prosta. Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa informuje nas o gotowości do pracy, a także o konieczności uzupełnienia generatora pary wodą. Posiada tryb oszczędności energii, który wcale nie obniża jakości prasowania.
Z czystym sumieniem mogę polecić żelazko firmy Philips PerfectCare Elite GC9630.


2 komentarze:

  1. wygląda profesjonalnie :) może moje firanki by się parą wyprasowały :) drogie takie cacko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna powiesic firanki iw tedy je para mozna przeprasowac jak wisza juz :) w ceneo widzialam juz do tysiaca zl :)

      Usuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .