czwartek, 26 maja 2016

Jack Daniel's Jennessee Honey






Jack Daniel's  Jennessee Honey - sama nazwa do czegoś zobowiązuje, od razu nasuwa się odpowiedz, że dobra marka i mocny trunek.
  Otóż jak rozlewałem na imprezie whisky każdy myślał, że to bimber i jest bardzo mocny. Nastawiłem się na taki właśnie efekt.  Od razu mnie zetnie, a tutaj okazuje się,że diabeł nie taki straszny. Po dokładnym przestudiowaniu etykiety można się doczytać, iż to likier. W smaku przypomina miód pitny choć on sam nie jest, aż tak słodki. Posmak miodu jest jakby w tle, które nadaje trunkowi charakter i ładnie się komponuje z mocą. Oczywiście każdy ma swój gust i nie każdemu dodatek miodu może smakować.
 W moim przypadku przypadł mi do gustu, ponieważ ma delikatny smak nie jest z byt mocny ale miło rozgrzewa gardełko. Kilka kostek lodu i odrobina limonki sprawiają, że miodowa nuta jest mniej wyczuwalna, a sam drink bardziej orzeźwiający niż rozgrzewający.






W sklepie Jack Danielsa Jennessee Honey można nabyć za nieco ponad 70 zł.
Myślę, że do niego jeszcze powrócę i zagości w moim gardełku.

2 komentarze:

  1. smaczna? uwielbiam jacka :) ale zawsze piłam tego klasycznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyczny jest mocniejszy ma wiecej procent a to jest taki likier mozna powiedziec delikatniejszy mi smakuje wole delikatniejsze alkohole :)

      Usuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .