sobota, 24 października 2015

Słodkie testy

Dzisiaj do przetestowania mam ciasteczka dr Gerarda. Rozpakowana paczka zaczęła kusić swoja zawartością:
  • - PryncyTorcik
  • - Wit'AM ze śliwkami
  • - Wit'AM z czekoladą
  • - PryncyPałki klasyczne
  • - Mafijne śmietankowo-cytrynowe
  • - KreMisie z nadzieniem śmietankowym
  • - Rurki waflowe z kremem o smaku śmietankowym
  • - Pasja. Czekoladki z kremem kokosowym na kruchym ciasteczku
  • - PryncyPałki kokos
  • - Malti keks jogurt
  • - Malti kesk czekolada mleczna
Teraz pozostaje już tylko zaprosić znajomych by cieszyć podniebienie produktami dr Gerarda. Więcej już dziś nie napisze bo pierwsi goście pukają  do drzwi, więc idę się oddać słodkiemu szaleństwu :)
Wszystkich łakomczuchów co chcą testować produkty zapraszam do zostania testerem

Po skosztowaniu ciasteczek Dr.gerarda stwierdzam i nie tylko ja ale też i moi znajomi, których obczęstowałam są rewelacyjne i przepyszne musicie koniecznie skosztować tych smakołyków.

2 komentarze:

  1. mi nie dają słodyczy bo wiedzą że wpieprzyłabym wszystko w ciągu jednej nocy :)
    na pewno są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepyszne sa ciasteczka :) ale mam ten sam problem co Ty Emi :D :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .