wtorek, 19 stycznia 2016

TestMeToo - dołącz do nas

ACTIVIA jogurt naturalny i owoce - kampania testmetoo.pl

Najnowszą kampanią, w której mam okazję uczestniczyć jest projekt testmetoo i nowego jogurtu od ACTIVII - zostałam 1 z 1000 zaangażowanych konsumentów testujących. Kilka dni temu zawitał kurier i wręczył mi przesyłkę.




W paczce znalazłam 16 opakowań jogurtu, po 4 w każdym z dostępnych smaków:
  • jogurt naturalny i maliny
  • jogurt naturalny i truskawki
  • jogurt naturalny i brzoskwinie
  • jogurt naturalny i suszone śliwki 

W każdym kubeczku znajdziemy dwie warstwy:
  • doskonały jogurt naturalny - mniej słodki niż inne jogurty naturalne
  • owoce, które doskonale komponują się z jogurtem
Idealny jako przekąska czy dodatek do śniadania.
Jak mówi producent:
Nowa Activia to niespotykane połączenie zdrowego jogurtu naturalnego z odrobiną przyjemności w postaci pysznych owoców.
Spróbuj wszystkich i znajdź swoje ulubione połączenie!
Przeczytaj więcej tutaj: ACTIVIA

 Jeśli drogi czytelniku bloga masz ochotę też zabawić się w testowanie produktów napisz do mnie na maila wyślę Ci zaproszenie.

4 komentarze:

  1. jakaś różnica między tą aktivią a innymi jogurtami?
    kupiłam żeby posmakować, jest kwaśniejsza, duuużo droższa, i jak dla mnie nie warta swej ceny.
    wolę kupić kefir owoce i sama zblenderować :) + dodać cynamon dla zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. różnica jest taka, że ma mniej cukru a wiec mniej kalorii niż inne jogurty.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem że to nie na temat :) ale bluzeczka ze zdjęcia świetna:) gdzie można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .