czwartek, 15 października 2015





Hura paczka dotarła i można zacząć testować. :)

Cheese Snack:

Pyszna przekąska serowa
Bez sztucznych barwników
Bez konserwantów
W sprzedaży od listopada 2014
Sugerowana cena detaliczna: 4,99 zł. (opakowanie 4 szt. pojedynczo pakowanych paluszków serowych). Cena
w ofercie promocyjnej dostępnej od października: 6,49 zł. (opakowanie dwupak 8 szt. pojedynczo pakowanych paluszków serowych)

Moja córeczka  zachwycona, oprócz serowych przekąsek fajna kolorowanka.

Jeśli drogi czytelniku bloga masz ochotę też zabawić się w testowanie produktów napisz do mnie na maila wyślę Ci zaproszenie.


6 komentarzy:

  1. Czyli akcja pod dzieciaczki :) a smakowo jak? Jakie doznania mamy i maluchów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Emi mi osobiście nie smakują te paluszki są bezpłciowe i bez smaku dla mnie ale dzieci to przepadają i je kochają :) a szczegolnie moja mala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to będziesz miała co napisać w raporcie początkowym :P a też miałaś w paczce ten suchy lód? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak był suchy lód w paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że opinie o "Cheese Snackach" są dość podzielone. Próbowałaś je podgrzać? Świetnie nadają się do kanapek. U mnie został już jeden "paluszek". Z czasem do smaku można się przyzwyczaić, ale wszystko zależy od tego, kto, co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na gorąco nie próbowałam, z kanapka pyszne Cheese Snack. A z sałatka próbowałeś?

    OdpowiedzUsuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .