niedziela, 14 sierpnia 2016

Lasagne, zapiekanka, spaghetti Bolognese oraz gulasz z firmy Knorr














                  Miałam możliwość przetestowania produktów Knorr: Lasagne, zapiekankę, gulasz oraz spaghetti bolognese. Pierwszym z produktów, które wypróbowałam  było spaghetti. Spaghetti bolognese smakowały mi. Nie czuć było  chemii, bez konserwantów w 100% naturalny produkt z warzyw suszonych. Szybko się go przygotowywuje jest to dobra alternatywa na przyjęcie nie zapowiedzianych gości. 
 Gulasz dla mnie był również bardzo dobrym produktem choć troszkę zbyt pikantnym jak na mój gust ( ale to kwestia smaku ).

            








Naturalnie Smaczne! Spaghetti Bolognese

Składniki: przecier pomidorowy (32%), cebula (14%), cukier, sól morska, suszone pomidory (9,3%), marchew (7%), skrobia, czosnek (3,5%), oliwa z oliwek najwyższej jakości z pierwszego tłoczenia, papryka (1,1%), oregano, rozmaryn, tymianek, pieprz.

Naturalnie Smaczne! Lasagne

Składniki: przecier pomidorowy (30%), cukier, sól morska, mąka PSZENNA, cebula (9,8%), suszone pomidory (8,3%), czosnek (3%), oliwa z oliwek najwyższej jakości z pierwszego tłoczenia, papryka, oregano, rozmaryn, tymianek, liście laurowe, skrobia, pieprz, gałka muszkatołowa.

Naturalnie Smaczne! Gulasz

Składniki: cebula (24%), mąka PSZENNA, przecier pomidorowy (12%), papryka (11%), skrobia, sól (w tym sól morska), cukier, pomidory (2,4%), olej kukurydziany, czosnek (1,3%), sok z cytryny, papryka słodka (1%), kminek, chilli (0,6%), tymianek, rozmaryn, pieprz, gałka muszkatołowa, ziele angielskie, liście laurowe.

Naturalnie Smaczne! Zapiekanka makaronowa z szynką
Składniki: skrobia, mąka ryżowa, cebula (20%), cukier, sól (w tym sól morska), przecier pomidorowy (4,5%), olej kukurydziany, szczypiorek (2,3%), papryka (1,8%), czosnek (1,4%), nasiona SELERA, pieprz, sok z cytryny, gałka muszkatołowa, kurkuma, liście laurowe, korzeń lubczyku, nasiona kozieradki.

Sugerowana cena detaliczna:

3,49 PLN

 


4 komentarze:

  1. nie jestem zwolenniczka obiadow w proszku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka również nie jestem zwolenniczka obiadow w proszku ale uwierz mi nie wyczuwa się tego ze to jest akurat sztuczna potrawa jak najbardziej naturalne składniki z tym ze to sa warzywa suszone :)

      Usuń
  2. ojej jakie fajne, przyierzam się do kupna ale nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w 100% bez konserwantów są pyszne dania

      Usuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .