czwartek, 25 lutego 2016

Z Mannodis 500 życie staje się lżejsze



Na stronie  Axxispharma Mannodis 500 wypełniłam  zgłoszenie  http://mannodis.pl/zgloszenie.html i otrzymałam suplement diety na odchudzenie. W paczce był  Mannodis500  30 tabletek czyli dawka na 5 dni.
W czasie testowania specyfiku zauważyłam zmniejszenie apetytu i mniejszy pociąg do słodyczy. W czasie kuracji czułam się lekko. Jednakże 5 dni to za krótko, aby stwierdzić czy nastąpił spadek wagi ciała stosowaniem Manndonis 500. Oczywiście są tez skutki uboczne mi dokuczała zgaga
 Moim zdaniem, aby w pełni ocenić walory tego suplementu tak pozytywne jak i negatywne trzeba by test trwał dłużej niż 5 dni

Czym jest i jak działa mannodis 500?

Suplement diety mannodis 500  jest preparatem zawierającym glukomannan w kapsułkach po 500 mg. Glukomannan jest rozpuszczalnym w wodzie błonnikiem pokarmowym. Pochodzi z japońskiej rośliny Amorphophallus konjac. Po spożyciu glukomannan bardzo silnie chłonie wodę i wielokrotnie zwiększa swoją objętość. Pozwala to na ograniczenie uczucia głodu i zmniejszenie ilości oraz wielkości posiłków. W ramach diety niskokalorycznej glukomannan redukuje nadmierną masę ciała. Ponadto, obniża wchłanianie cholesterolu z przewodu pokarmowego. Dzięki temu pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi.




Zastosowanie

  • mannodis 500 jest zalecany do stosowania przez osoby, które ze względów zdrowotnych powinny zmniejszyć nadmierną masą ciała oraz dbać o prawidłowy poziom cholesterolu we krwi.
  • mannodis 500 szczególnie jest polecany dla osób leczonych z powodu chorób układu krążenia, gdyż umożliwia obniżenie masy ciała i obniżenie poziomu cholesterolu, przy minimalnej ingerencji w nawyki żywieniowe.

Jak stosować mannodis 500?

Suplement diety mannodis 500  zaleca się przyjmować przed posiłkami. Kapsułkę preparatu należy połknąć popijając wodą. Po spożyciu glukomannan, zawarty w suplemencie diety mannodis 500, bardzo silnie chłonie wodę i znacznie zwiększa swoją objętość, dlatego w celu osiągnięcia prawidłowego działania i wysokiej skuteczności preparatu, każdą porcję należy popić dużą ilością płynu, najlepiej 1 lub 2 szklankami wody.



Dawkowanie

  • W celu redukcji nadmiernej masy ciała: 3 razy dziennie 2 kapsułki
  • W celu utrzymania prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi: 4 razy dziennie 2 kapsułki

Przechowywanie

Przechowywać w temperaturze poniżej 25oC, w oryginalnym opakowaniu w celu ochrony przed światłem i wilgocią. Przechowywać w sposób niedostępny i niewidoczny dla małych dzieci.

Opakowanie

Jedno opakowanie suplementu diety mannodis 500  zawiera 60 kapsułek po 500 mg glukomannanu.



Gdzie można kupić i w jakiej kwocie?
Cena suplementu diety Mannodis 500 w opakowaniu 60 kapsułek w aptece to 29,91 zł.

1 komentarz:

  1. To czysty błonnik, aby nie dokuczała Ci zgaga należy przestrzegać odpowiedniej diety. Nie ma tabletek cud, zasady zdrowego odżywiania + picie dużej ilości wody bo jest to błonnik który pęcznieje w Twoim żołądku + ruch. W sumie uważam i że bez tabletek, stosując to wszystko jest spadek wagi :)

    w ubiegłym roku kupiłam w płynie spalacz na bazie guarany, zielonej herbaty i innych zdrowych specyfików. Trzeba było wypić zakrętkę 30 min przed posiłkiem. Byłam wtedy na diecie, podczas stosowania go na siłowni kilkakrotnie bardziej się pociłam...jak przysłowiowa mysz, bez niego pociłam się ale mniej. Więc powiedzmy że coś to dało:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, Dziękuje, że przeczytałeś/aś mój wpis i masz ochotę podzielić się swoim zdaniem :) Miłego dnia życzy blogerka .